poniedziałek, 5 lipca 2010

purple haze

Podacz gdy każdy próbuje ubierać się jak najlżej,ja paraduje po 30 stopniowym upale w jeansach ;)
Myślałam że nie będzie tak gorąco...Ale przyjamniej Dragon sobie popływał,a ja do końca wyjazdu siedziałam pod drzewem ,który przychylnie rzuał na mnie cień :)
Następnym razem spodnie zamienie na kiecke i żadn upał ni będzie mi straszny!

Piosenka na dziś:Purple Haze-Jimi Hendrix






To właśnie Dragon
:)



jeansy-reserved
podkoszulek-lump
bokserka-cubus/lump
warkoczyki-top secret
buty-deichamann
okulary-F&F
kolczyki-orsay

2 komentarze:

  1. Super siostra wyszczuplalas. Ten top bokserka baardzo mi sie podoba. a i prosze o dodawanie duzych zdjec jak masz problem jak to zrobic to starsza siostra szafiarka:P Ci pomoze.

    OdpowiedzUsuń
  2. I zapomniala bym tata ma ladna mine hehe:P

    OdpowiedzUsuń